Friday, March 4, 2011

Testimoni Sendiri









Pengalaman saya diserang oleh Angin Ahmar

Salam Sejahtera,


Pada tahun 2003 ketika itu umur saya 37 tahun saya telah mengalami penyakit stroke. Pada mulanya saya tidak tahu saya diserang stroke memandangkan saya diantara orang-orang yang sihat dan tidak pernah mengalami penyakit yang serious sebelumnya. 


Setelah seminggu saya dihospital, baru doktor mengesahkan saya terkena stroke. Selama hampir sebulan saya dihospital dan tidak boleh berjalan tanpa bantuan kerusi roda atau tongkat. Hari demi hari dihospital adalah hari-hari yang amat mencemaskan buat saya. Satu persatu penyakit baru yang lain mula saya alami ketika itu. Semangat saya berkurangan untuk hidup seperti orang biasa. Tambahan lagi kebanyakan rakan yang datang menziarahi mengatakan saya akan diserang stroke untuk kali kedua, ketiga seterusnya dan boleh membawa kematian. Cuma isteri saya serta keluarga dapat memberikan saya sedikit kekuatan.

Saya sentiasa rasa pening, pelupa dan hilang imbangan badan. Sebelah kanan badan kurang terasa bila disentuh atau dicubit. Berpeluh pun sebelah badan sahaja, kerap kali terasa semacam luka-luka pedih didalam urat saraf saya. Tengkuk serta belakang saya terasa amat berat serta menebal, Pandangan mata saya sering terganggu. Ubat hospital yang saya makan hanya mampu mengurangkan sakit tetapi susah untuk menyembuhkan.

Kini sudah hampir 7 tahun saya diserang stroke dan penyembuhan penyakit saya begitu perlahan sekali. Suatu hari saya terbaca kisah mengenai DANSHEN PLUS dari website En Mohd Bhaseer. Saya terus berjumpa beliau. Disebabkan pengalaman penyakit kami hampir sama dan atas penerangan yang diberikan, maka saya berasa yakin dan mula mengambil Danshen Plus dan B-CLEANSING. Saya telah berhenti dari makan ubat hospital ketika itu.

Saya agak teruja apabila kesihatan saya tanpa disedari bertambah baik, badan saya terasa begitu ringan, pergerakan kaki saya bertambah kuat dan mantap walaupun baru ketika itu, hanya SEMINGGU memakan Danshen Plus. Saya terus memakannya sehingga kini penyakit saya telah banyak beransur sembuh .

Saya menjangkakan banyak lagi penyembuhan kepada saya selepas ini, Insyallah. Saya amat bersyukur kepada ALLAH SWT kerana mempertemukan saya dengan Danshen Plus. Nasihat saya kepada anda, peliharalah kesihatan kerana kesihatan adalah kekayaan yang tidak ternilai harganya dan jangan lupa penyakit merbahaya yang menimpa orang lain tidak mustahil akan menimpa kita suatu hari nanti. Ambil lah produk TASLY kerana ia berupaya merawati PEMBULUH DARAH kita.





Itu adalah Testimoni saya sendiri yang dipetik dari website En Bhaseer yang kini telah menjadi rakan seperjuangan saya.
Kini (2011) saya telah sihat hampir 95% dari stroke dan merasa amat gembira sekali. Saya lebih bersemangat dari sebelum terkena stroke dan saya amat-amat bersyukur kepada Tuhan. Saya terus mengambil kapsul Danshen Plus setiap hari. Kalau dulu saya amat bimbang kalau-kalau saya diserang stroke sekali lagi, tetapi sekarang tidak lagi.


Kepada anda yang terkena serangan stroke atau serangan jantung, saya syorkan, ambil lah kapsul DP sebagai pertahanan untuk mengelak serangan yang kedua atau seterusnya.




Video tulen dibawah ini menunjukkan bagaimana herba Danshen Plus mencuci salur darah serta kapilari darah yang sempit dan tersumbat.




Kini saya telah menjadi pengedar DP kepada kawan-kawan saya yang mengalami masalah stroke dan jantung. Kalau anda berminat dan mahukan keterangan lanjut mengenai kapsul mujarab ini, silalah hubungi atau SMS saya di:

HP: 0125908561
emai: mancadd@yahoo.com












Harga Produk:
bukan ahli sebotol rm190, 
harga ahli sebotol rm165, = 30 kapsul
sms saya untuk mendapatkan diskaun.

Pembelian melalui akaun bank sahaja:

A/C No: 0809 0080 5765 28 
CIMB; Abdul Rahman Ahmad

Sila sms jika berminat untuk membuat pembelian.

VIDEO PEMAIN BOLASEPAK DISERANG JANTUNG



Sekian Terima Kasih.
Abdul Rahman Ahmad 

No comments:

Post a Comment